Saya masih memilih untuk menulis di alam siber secara percuma walaupun sesekali ada yang mencadangkan agar saya menulis buku mengenai infertiliti. Sebelum mencedok atau memetik 'ilmu' dari laman ini, anda tidak perlu meminta kebenaran tetapi diingatkan membuat semakan sendiri terlebih dahulu dengan doktor anda atau guru anda sebelum mem'forward'nya kepada orang lain dan memikul tanggungjawab akibatnya. Pohon doa kesejahteraan dan limpahan rahmat Allah ke atas guru-guru saya dan juga pesakit-pesakit saya yang banyak mengajar saya bidang ini. (peringatan untuk diri sendiri) Segala pujian bagi Allah. Mudah-mudahan, taubat saya diterimaNya dan segala dosa saya diampunkanNya serta saya terus dilimpahi rahmatNya. Sekiranya ada kesalahan, pohon dibetulkan, saya terbuka kepada teguran.

Sebarang percubaan berbentuk komen atau soalan bertujuan mengiklankan apa sahaja perniagaan atau blog sendiri tidak akan disiarkan. Blog ini bukanlah untuk iklan menjual barang. Peace.....

Saturday, 6 February 2016

IVF Info Talk









Mulai tahun lepas, sesi telah ditukar kepada 9.30am (sebelum itu pukul 9.00 am).

Info talk mengambil masa 1 jam sahaja (9.30-10.30 am), diikuti oleh sesi soal jawab dan sesi bersama embriologist.

Setakat ini, ceramah masih mengikut jadual, demi menghormati ketepatan waktu dan memudahkan urusan masing-masing selepas itu (maklumlah, hari cuti).

Buat masa ini, pendaftaran secara 'on-site' tidak dapat dipenuhi.


Sekian.

  



No comments:

Post a Comment