Saya masih memilih untuk menulis di alam siber secara percuma walaupun sesekali ada yang mencadangkan agar saya menulis buku mengenai infertiliti. Sebelum mencedok atau memetik 'ilmu' dari laman ini, anda tidak perlu meminta kebenaran tetapi diingatkan membuat semakan sendiri terlebih dahulu dengan doktor anda atau guru anda sebelum mem'forward'nya kepada orang lain dan memikul tanggungjawab akibatnya. Pohon doa kesejahteraan dan limpahan rahmat Allah ke atas guru-guru saya dan juga pesakit-pesakit saya yang banyak mengajar saya bidang ini. (peringatan untuk diri sendiri) Segala pujian bagi Allah. Mudah-mudahan, taubat saya diterimaNya dan segala dosa saya diampunkanNya serta saya terus dilimpahi rahmatNya. Sekiranya ada kesalahan, pohon dibetulkan, saya terbuka kepada teguran.

Sebarang percubaan berbentuk komen atau soalan bertujuan mengiklankan apa sahaja perniagaan atau blog sendiri tidak akan disiarkan. Blog ini bukanlah untuk iklan menjual barang. Peace.....

Wednesday, 25 July 2012

Mengapa dah lama tak update blog?

Mengapakah saya lama tidak mengemaskini blog ini?

Laptop birthday present dari Tuan Tabib ini pun dah ala2 'hanging by a thread'. Sungguh payah nak menulis dengan skrin yang tak teguh berdiri ini, bergoyang2 seperti lalang ditiup angin.





Apatah lagi dengan laptop anakku yang memang patah tulang belakang, langsung tak boleh berdiri lagi skrinnya, terus jatuh 180 darjah.

Jadi, macamana saya nak menulis dengan bersemangat?

Mujurlah semangat ini timbul semula hari ini.
Baru lepas meng-upload gambar beratus2 keping.

Tunggu!

3 comments:

  1. Alaaaa iphone kan hadoooo? Anw, welcome back dear doc!!! Yang setia menunggu-Sash-

    ReplyDelete
  2. Cik adi, you have known me so well :) ...and also the true reason (ie reason no 2) to it. Can't believe that bambini can really turn my life upside down :))

    ReplyDelete
  3. macam mana boleh patah tu doc....kalau laptop saya jadi gitu mungkin ya sbb anak2 ku yang emmm...apa2 pun selamat kembali ber blog...

    ReplyDelete