Saya masih memilih untuk menulis di alam siber secara percuma walaupun sesekali ada yang mencadangkan agar saya menulis buku mengenai infertiliti. Sebelum mencedok atau memetik 'ilmu' dari laman ini, anda tidak perlu meminta kebenaran tetapi diingatkan membuat semakan sendiri terlebih dahulu dengan doktor anda atau guru anda sebelum mem'forward'nya kepada orang lain dan memikul tanggungjawab akibatnya. Pohon doa kesejahteraan dan limpahan rahmat Allah ke atas guru-guru saya dan juga pesakit-pesakit saya yang banyak mengajar saya bidang ini. (peringatan untuk diri sendiri) Segala pujian bagi Allah. Mudah-mudahan, taubat saya diterimaNya dan segala dosa saya diampunkanNya serta saya terus dilimpahi rahmatNya. Sekiranya ada kesalahan, pohon dibetulkan, saya terbuka kepada teguran.

Sebarang percubaan berbentuk komen atau soalan bertujuan mengiklankan apa sahaja perniagaan atau blog sendiri tidak akan disiarkan. Blog ini bukanlah untuk iklan menjual barang. Peace.....

Tuesday, 14 June 2011

Hmm...

Masih tak dapat menjawab soalan di bawah/bhg komen.
Nape ya?
Tak leh jawab guna profile saya.
Dah la saya tak pandai bab komputer ni.
Saya akan cuba jawab soalan yg lain kdn.



So, areina;
DR, sudah sebulan since my last lucrin shot. Bilakah seawal atau selewat-lewatnya saya patut period semula? Can SI without precaution already by now?Can stop Caltrade already?Bekalan ubat dah habis.
TQ

areina - boleh stop ubat n bole SI tanpa precaution. Kalau masih belum period, jumpa I nx wk, scan tgk endometrial lining dulu.

1 comment:

  1. Salam Dr,

    Boleh saya tahu ada apa2 error message tak masa nak reply post di profile tu? Maybe saya boleh cuba identify problem ni.

    ReplyDelete