Saya masih memilih untuk menulis di alam siber secara percuma walaupun sesekali ada yang mencadangkan agar saya menulis buku mengenai infertiliti. Sebelum mencedok atau memetik 'ilmu' dari laman ini, anda tidak perlu meminta kebenaran tetapi diingatkan membuat semakan sendiri terlebih dahulu dengan doktor anda atau guru anda sebelum mem'forward'nya kepada orang lain dan memikul tanggungjawab akibatnya. Pohon doa kesejahteraan dan limpahan rahmat Allah ke atas guru-guru saya dan juga pesakit-pesakit saya yang banyak mengajar saya bidang ini. (peringatan untuk diri sendiri) Segala pujian bagi Allah. Mudah-mudahan, taubat saya diterimaNya dan segala dosa saya diampunkanNya serta saya terus dilimpahi rahmatNya. Sekiranya ada kesalahan, pohon dibetulkan, saya terbuka kepada teguran.

Sebarang percubaan berbentuk komen atau soalan bertujuan mengiklankan apa sahaja perniagaan atau blog sendiri tidak akan disiarkan. Blog ini bukanlah untuk iklan menjual barang. Peace.....

Tuesday, 30 November 2010

Rehat

Terpaksa
Penat
Dehydrated
Lembik....


Serangan cirit birit yang paling teruk setakat ini.
Countless times, sleepless nights.
I practically had to sleep on the toilet bowl.
Purging.
Disulami adegan muntah2.
LAPARRRRR!
Tapi tak boleh nak makan.
Hilang nikmat makan.
Aruah nenek saya selalu cakap;
"sementara sihat, makan. Nanti dah sakit macam nenek, satu pun tak sedap"


So,
In Leuven....not even a single shop,
In London....not even a thing for myself,
Beg pun tak bertambah isinya kecuali nota belajar.
But I visited many toilets,
and admired them :))


The episode lasted only yesterday.
Hari ini hari pertama saya boleh menikmati makan semula,
Mmmm.....
Nikmatnya anugerah Allah.
Terasa sedapnya setiap biji nasi itu.
Walaupun dimakan bersama kubis masak tumis air n ikan masin goreng sahaja.


So,
am recuperating :)
Will be back in a few days time,
InsyaAllah.

2 comments:

  1. get well soon dr..i'm on dhupaston today ,hope manage to see u...

    ReplyDelete
  2. get well soon doc. patut dah lama tak dengar celoteh blog u. rindu.
    u dah try pil chi kit teck aun?

    ReplyDelete