Saya masih memilih untuk menulis di alam siber secara percuma walaupun sesekali ada yang mencadangkan agar saya menulis buku mengenai infertiliti. Sebelum mencedok atau memetik 'ilmu' dari laman ini, anda tidak perlu meminta kebenaran tetapi diingatkan membuat semakan sendiri terlebih dahulu dengan doktor anda atau guru anda sebelum mem'forward'nya kepada orang lain dan memikul tanggungjawab akibatnya. Pohon doa kesejahteraan dan limpahan rahmat Allah ke atas guru-guru saya dan juga pesakit-pesakit saya yang banyak mengajar saya bidang ini. (peringatan untuk diri sendiri) Segala pujian bagi Allah. Mudah-mudahan, taubat saya diterimaNya dan segala dosa saya diampunkanNya serta saya terus dilimpahi rahmatNya. Sekiranya ada kesalahan, pohon dibetulkan, saya terbuka kepada teguran.

Sebarang percubaan berbentuk komen atau soalan bertujuan mengiklankan apa sahaja perniagaan atau blog sendiri tidak akan disiarkan. Blog ini bukanlah untuk iklan menjual barang. Peace.....

Tuesday, 10 August 2010

Finally...new PHKL Fertility & IVF Centre website!!!

After months of writing,
editing...
and editing again...
(me and my OCD)
till Dr Wong advised;
"we have to get it going, it doesn't need to be perfect, or else it won't be ready"

The CEO gave a nod,
So,
Here it is!!!

THE NEW WEBSITE for
PHKL FERTILITY & IVF CENTRE

The only Pantai hospital in Malaysia with complete fertility treatment facilities.
i.e.
The only Pantai hospital in Malaysia with IVF, ICSI and cryopreservation facilities.

http://ivf.pantai.com.my

still needs more "furnishing" though

"to impart knowledge"

6 comments:

  1. dr adilah, tak dapat buka pun link tu..

    Fazilla

    ReplyDelete
  2. sorry, baru check balik, kena buang www tu rupanya;

    http://ivf.pantai.com.my

    ReplyDelete
  3. Thanks for sharing the idea there would be some apprehensions from segment but i am up for it.
    ivf treatment in mexico

    ReplyDelete
  4. salam Dr Adilah,

    Sy baru lepas buat treatment dgn hospital Mahkota melaka dan hasil menunjukkan air mani kurang aktif dan hormon prolaktin sy tinggi.Sedangkan sy tidak pernah melahirkan atau menyusu.Doc kt sini cadangkan sy proceed iui atau ivf,memandangkan iui 1k-2.5k dan ivf 16k, sy perlu tgu sementara mencari alternatif samada dgn gh atau hos yg lbh murah utk hamil.sy terbaca blog doc yg ada promosi pakej hga jun 2013 utk ivf.Sya berminat lah doc.Blh doc nyatakan brapa kos pakej tersebut.

    ReplyDelete
  5. Boleh buka post -Pakej IVF PHKL 11Julai 2012. Ada 3 jenis pakej yg akan dicadankan mengikut kesesuaian dan dos ubat. Seeloknya dtg pada hari ke-12 atau ke-13 atau ke -11 untuk pemeriksaan asas sebelum mula rawatan.

    ReplyDelete